Onze missie

Onze missie:

Stichting WorldChangers streeft naar een wereld waarin armoede overwonnen is. Een wereld waarbij het vanzelfsprekend is dat mensen naar elkaar omkijken en anderen hetzelfde toewensen. Is het niet dat ieder mens schoon drinkwater, voedsel, kleding en een veilig onderkomen verdient? Dat ieder mens recht heeft op medische hulp, educatie, liefde en aandacht?
Daar zet Stichting WorldChangers zich voor in!

WorldChangers zijn zij die graag hun handen uit de mouwen steken, iedereen die graag een steentje bijdraagt, iedereen die actie onderneemt en het verschil maakt. Wij zijn ervan overtuigd dat ieder mens de innerlijke kracht en wil heeft om de wereld een stukje te verbeteren. In ieder mens schuilt een Worldchanger. Samen zetten wij in het kader van (duurzame) armoedebestrijding lokale en internationale projecten op om dat verschil te maken. Door het zoveel mogelijk inzetten van de lokale bevolking en het verschaffen van die middelen waarmee men zich verder kan ontwikkelen tracht Stichting WorldChangers dit te bereiken.

Wij geloven dat het kan!

Onze visie:

Stichting WorldChangers verbindt twee werelden door bruggen te slaan. Wij leveren een actieve bijdrage aan het versterken van  verbondenheid in de wereld. Dit doen we door jou als WorldChanger in contact te brengen met mensen die een steuntje in de rug nodig hebben. We brengen een beweging op gang waarbij WorldChangers het vanzelfsprekend vinden om zelf de brug over te steken. Door middel van transparantie, wat bij WorldChangers voorop staat, ervaar jij wat je voor een ander kan betekenen.

Op deze manier werken we aan duurzame veranderingen in de wereld en zorgen we samen dat niemand er alleen voor staat!

“If you change nothing, nothing will change!”