STICHTING WORLDCHANGERS

STICHTING WORLDCHANGERS

If you change nothing, nothing will change

Welkom op de website van Stichting WorldChangers

“Yes, together we can change the world!”

Stichting WorldChangers gelooft dat ieder mens recht heeft op een waardig bestaan. Daar maken we ons hard voor. Wij zetten ons in voor mensen die in armoede leven. Mensen die het ontbreekt aan de meest basale voorzieningen die voor ons vanzelfsprekend lijken, maar dat niet zijn voor een groot gedeelte van de wereldbevolking. We beperken ons daarbij niet tot een bepaald land of een specifieke bevolkingsgroep, want WorldChangers helpen wereldwijd.

We zijn ervan overtuigd dat iedereen de innerlijke kracht heeft bij te dragen aan de wereld die we voor ogen hebben. Met de WorldChangers community zorgen we er samen voor dat niemand er alleen voor staat.

Herken jij de WorldChanger in jezelf? Sluit je bij ons aan, je bent van harte welkom!

“If you change nothing, nothing will change”

Worldchanger worden?

Wil jij bijdragen aan een betere wereld en houd je van aanpakken? Dan zijn we op zoek naar jou!

Neem dan contact met ons op om erachter te komen hoe je kan helpen tijdens het volgende WorldChangers project of evenement

Ja, ik help mee

ALLE PROJECTEN OP KAART

De situatie in Jemen is uitgeroepen tot de grootste humanitaire ramp ter wereld.

Nederland

Dunkerque