Onze Crew

Rachida
Voorzitter

Deze idealist was al op jonge leeftijd onder de indruk van de WorldChangers van haar tijd (ze is immers geboren in het jaar dat Mandela president werd van Zuid-Afrika). In haar vrije tijd houdt ze zich graag bezig met het leren van nieuwe talen. Of ze dat leuk vindt? Si! Of ze er ook goed in is…? No! Maar dat maakt ook helemaal niks uit: zolang ze troost kan vinden bij haar favoriete tussendoortje, lekkere chocolaatjes 😋, komt alles wel goed. En met vaardigheden als het maar moeilijk kunnen weerstaan van discussies over de wereldpolitiek (yes, we can…t) is ze klaar om de wereld te verbeteren…al heeft ze nog wel wat tijd nodig om te leren wat dat nou echt betekent…#GoGreen #ButNotInMyBackYard

Ouafae Nasri
Voorzitter

Nog zo één.. Een echte millennial die gelooft dat ze de wereld kan veranderen. Ook is het nog steeds haar droom om de Nobelprijs voor de Vrede te winnen. Ooit maakte ze een fantastisch trofee die ze aan zichzelf overhandigde. Aan gevoel voor humor ontbreekt het haar in ieder geval niet. Ze rent van de ene naar de andere afspraak en maakt graag tijd voor de mensen om haar heen; een echt mensenmens. Ondertussen de hele dag door aan het eten, maar gelukkig ook sportief. Maatschappelijk werkster en gekenmerkt door een alles-komt-goed mentaliteit. Niets is te groot of onmogelijk.

Wendela Verkaik
Voorzitter

Optimist in hart en nieren, openminded, nieuwsgierig. Geboren in de seventies en daarmee de oldie van de crew. OerNederlands van origine, multicultureel van hart. Manager van beroep, dol op leren, luisteren en doen. Met een Amsterdamse vader en een Haagse moeder groeide ze met haar twee zussen op in Brabant en woonde daarna afwisselend in Nijmegen en Arnhem.
Deed ongeoefend mee aan de nacht van de vluchteling op te kleine schoenen, maar een nieuwe liefde was geboren en liep afgelopen zomer voor de tweede keer de vierdaagse van Nijmegen. Staat
graag vroeg op, is dol op gezelligheid en haar jongvolwassen kinderen. Houdt niet van douane, draaideuren, toeteren in de auto en andijviestamppot. Staat te trappelen om mee te doen en bidt dat ze de andere crewdames kan bijhouden.

Bouchra El Haddad
Voorzitter

In het jaar dat Neil Papworth het eerste sms-berichtje ooit verstuurde, werd Bouchra geboren (dit is gegoogled). Ze groeit op als jongste lid van een groot gezin en haar broers zouden haar beschrijven als een verwend nest. Bouchra zal je niet veel in de keuken vinden, behalve om eten te zoeken. Voor goed eten zou ze vele kilometers kunnen rijden. Na een dagje rondslenteren in Nederland is ze blij om thuis te komen. Een echt Arnhemse meisje. Haar passie voor kinderen en onderwijs is aanstekelijk. Bij leerlingen ook wel bekend als strenge juf Bo.

Telefoonnummer

info@stichtingworldchangers.nl