Project #9: Help de vluchtelingen in Dunkerque 2.0

Zoals jullie misschien wel weten, hebben we in 2019 een inzamelactie gehouden voor de circa 400 vluchtelingen in Dunkerque. De hulp was hard nodig. Zo leven de vluchtelingen buiten in de kou zonder enige zekerheid en met maar weinig kleding tot hun beschikking. We hebben hun toen gelukkig kunnen voorzien van drie maaltijden en een voedsel- en kledingpakket.

Maar ook nu hebben de vluchtelingen - inmiddels zo'n 700 - dringend hulp nodig! Zo zijn er onvoldoende tenten en slaapzakken en beschikken veel vluchtelingen ook niet over goede schoenen. En dat is vooral in deze koude tijden erg zwaar voor ze. In samenwerking met Mobile Refugee Support willen we hun daarom helpen. Wij geloven namelijk dat niemand onder deze omstandigheden zou moeten leven. Zeker niet nu de winter eraan komt. Jij toch ook niet?

Doneer dan! Alles is welkom en zal worden besteed daar waar het nodig is: aan tenten, slaapzakken en waterdichte schoenen!

Laten we samen de vluchtelingen van Dunkerque helpen!

Geen video