Steun met uw bedrijf

Stichting WorldChangers gelooft in de kracht van samenwerkingen. Wij werken nauw samen met grote en kleine bedrijven om samen het verschil te maken. Wilt u met uw bedrijf ook een positieve impact maken voor mensen wereldwijd?

We staan altijd open voor samenwerking met nieuwe partners. Denk hierbij aan een donatie of aan het leveren van onze drukwerk als u een drukkerij heeft. Wat ook nog zou kunnen is dat u met uw bedrijf uw expertise en netwerk ter beschikking stelt voor Stichting WorldChangers. Het mag van alles zijn, alles is even welkom. Welke manier van samenwerken past bij u?

ANBI
Stichting WorldChangers is een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dit betekent dat giften die aan onze Stichting worden gedaan, aftrekbaar zijn van uw belastbaar inkomen bij de jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting.

Belangrijke informatie bij uw aangifte:
Fiscale naam: Stichting WorldChangers
Fiscaal nummer (RSIN): 857807092

Informatie belastingdienst:
Je kunt eenmalig en periodiek doneren. Het verschil lees je op de pagina via bovenstaande link.
Voor een periodieke link (looptijd 5 jaar en volledige bedrag aftrekbaar) kun je daar het benodigde document donwnloaden. (DOCUMENT TOEVOEGEN ZIE BIJLAGE)

Contact
Bent u als bedrijf of ondernemer geïnteresseerd in een samenwerking met Stichting WorldChangers? Voor meer informatie kunt u ons bereiken via 0612800261 of door een mail te sturen naar info@stichtingworldchangers.nl

Telefoonnummer